AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

  • masa pelepasan:2024-04-29 11:16:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:251
  • Penerangan pantas:

    Azzo, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.Menangkat dan menurunkanAzzoIa mempunyai fungsi berja

Kandungan artikel
jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Menangkat dan menurunkan

AzzoIa mempunyai fungsi berjalan automatik dan boleh berjalan dengan cepat dan perlahan dalam keadaan kerja yang berbeza. Hanya satu orang di udara boleh beroperasi mesin untuk terus-menerus menyelesaikan gerakan seperti ke atas dan ke bawah, ke belakang, dan pusing. Apabila mesin dalam keadaan berhenti roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan pada cerun darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi sangat luas secara efektif melindungi tanah pengguna sementara meningkatkan ketekan rem. Pembuat lif profesional dan produk istimewa lainnya, tanda lama, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Pita KotteUrus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.


AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah



Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Tidak peduli industri apa, permintaan pasar adalah arah pembangunannya. kita hanya fokus pada teknologi peralatan maju tidak peduli permintaan pasar sebenar, tidak menyesuaikan kepada pasar, dan pada sebab itu, biarkan pasar menyesuaikan kepada diri kita sendiri. hasilnya hanya boleh keluar dari tahap industri dalam persaingan pasar yang ganas.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Keperlukan pemeriksaanKedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah



Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak,AzzoPlatform angkat bimbit 12 meter, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Perbaikan kualitiSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Platform penangkapan lengan lengan lengan menerima baja struktur berkualiti tinggi, dengan penywelding sisi tunggal dan proses bentuk sisi ganda. Ia dilengkapi dengan stesen pam hidraulik impor atau stesen pam hidraulik perusahaan kongsi rumah. Platform penangkapan operasi ketinggian tinggi dilengkapi dengan peranti keselamatan seperti valv keseimbangan dan pemeliharaan tekanan automatik, menjadikan platform selamat, dan kekal. Serye platform kerja ketinggian tinggi ini mempunyai ciri-ciri pergerakan fleksibel, angkat stabil, kapasitas muatan besar, dan operasi yang sesuai, dan digunakan secara luas dalam berbagai industri seperti kilang, lapangan terbang, kilang kuasa, stesen, kuasa luar, dan pembinaan hiasan. Boleh dirancang dan dibuat mengikut keperluan peribadi dan keperluan penggunaan. Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, prestasi keselamatan platform angkat tetap sangat penting. Bagaimana untuk menilai kualiti platform angkat tetap? Mari kita bercakap secara singkat tentang Kumpulan Mesin Intelligent Zhongyun. When inspecting fixed lifting platform products, it is necessary to carefully observe the quality and precision of the product, as good products cannot be separated from exquisite craftsmanship. Ini boleh dikatakan secara langsung berguna.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi,AzzoPembuat jambatan naik bimbit 10 ton, dan operasi jujur!

AzzoPeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Menyesuaikan silinder minyak.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


HimejiMaklumat produk lain
  • LorientLift tahap tetapPerkara berkaitan yang digunakan

    LorientLift tahap tetapPerkara berkaitan yang digunakan

  • KamaliaPengubah tenaga tinggi kuasaSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan prestasi pen

    KamaliaPengubah tenaga tinggi kuasaSalah satu faktor yang mempengaruhi kebolehpercayaan prestasi pen

  • MunichPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikBerita pasaran

    MunichPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikBerita pasaran

  • MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitBagaimana konsep aplikasi

    MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitBagaimana konsep aplikasi

  • PadebornJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikApakah faedah operasi tanpa pemandu

    PadebornJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • PadebornPlatform penangkapan jenis gunting bergerakDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung

    PadebornPlatform penangkapan jenis gunting bergerakDi manakah bahagian bawah harga untuk menyambung

  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah memberi anda AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah. AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AzzoLift gunting bergerak sepenuhnyaPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!